Obserwatorzy

wtorek, 7 stycznia 2014

Zaczynam

Witam

Ten blog poświęcony będzie wszystkiemu co kojarzy się ze zdrowym trybem życia. Jestem 21 letnią studentką z Poznania. Od niedawna zaczęłam ćwiczyć a także tańczyć, dzięki czemu moja sylwetka z dnia na dzień się poprawia. Nigdy nie miałam większych problemów z nadwagą, jednak był w moim życiu okres gdy chipsy i fast-foody wzięły górę. Stanęłam przed lustrem i powiedziałam sobie dość od tamtego czasu dużo w moim życiu się zmieniło, a przede wszystkim moje samopoczucie. Ten blog będzie dla mnie dalszą motywacją i mam nadzieję, że uda mi się również zmotywować kogoś z Was.

Serdecznie zapraszam do czytania i obserwowania.

13 komentarzy:

Dziękuję bardzo za Twój komentarz. Jeśli chcesz zaobserwuj.
Z pewnością się odwdzięczę.
Każdy komentarz jak i subskrypcja jest dla mnie motywacją do dalszego działania.

Miłego dnia :)